Vračila & Odstop od pogodbe
Odstop od pogodbe
43. člen zakona o varstvu potrošnika določa, da ima pri prodaji blaga po pošti, potrošnik pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe.
Odstop od pogodbe v zgoraj navedenem zakonskem roku z nedvoumno izjavo, da odstopate od pogodbe sporočite na Obrazcu za vračilo po pošti ali na elektronski naslov info@lolita.si.
Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago **nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju najkasneje v 15 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala ne da bi za to bil kriv ***potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Npr., vračilo izdelka, pri katerem je varnostni pečat pretrgan, odstranjen ali kako drugače poškodovan ali izdelkih pri katerih je odprta oz. uničena embalaža ali folija, ki ščiti izdelek pred direktnim stikom s kožo oz. pri izdelkih za katere ni mogoče z gotovostjo trditi, da niso bili uporabljeni. Vračilo teh izdelkov zaradi zagotavljanja higiene in varovanja zdravja ni mogoče.
** pod nepoškodovano blago je mišljeno blago, ki je zapakirano v nepoškodovani originalni embalaži in izdelka še niste uporabljali
***če nam v zgoraj navedenem roku niste sporočili, da ste prevzeli poškodovano blago in/ali blago v zmanjšani količini, z vašim podpisom o prevzemu pošiljke potrjujete, da je bilo dostavljeno brezhibno blago in v količini, ki ste jo naročili.
Vračilo
Vse sklenjene pogodbe so shranjene v arhivu podjetja Nordex d.o.o..
V primeru vračila blaga se v skladu z vašimi željami dogovorimo za zamenjavo blaga z drugim blagom oz. vam vrnemo denar preko osebnega računa (sporočite nam ga na naš elektronski naslov). Stroške vračila blaga krije potrošnik.
Pri vračanju blaga zaradi odstopa od pogodbe ne pošiljajte vrnjenega blaga na način odkupne pošiljke, ker je ne bomo prevzeli!
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno najkasneje v 14 dneh od vračila izdelka podjetju. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Naslov za vračilo izdelkov:
Nordex d.o.o.
Lolita erotic shop
BTC dvorana A
Ameriška ulica 13
1000 Ljubljana
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Potrošnik je po Obligacijskem zakoniku dolžan naročene izdelke prevzeti in plačati odkupnino.
V kolikor potrošnik naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka pri kurirski službi vrnjeni na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop potrošnika od pogodbe. Potrošnik je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo podjetje izstavilo račun, ki ga je potrošnik dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo.
Stroški za neprevzete pakete znašajo 11,90 €. (pošiljanje in vračanje pošiljke, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).
Reklamacije
Ker želimo, da ste z izbranimi izdelki zadovoljni, vse vibracijske izdelke pred odpošiljanjem pregledamo in ugotovimo njegovo brezhibno delovanje.
Za reklamacijo se upoštevajo napake na izdelku, ki so posledica tovarniške napake pri izdelavi izdelka. Izdelku se reklamacija ne prizna v primeru, ko z njim niste pravilno in/ali primerno ravnali. Navodila za pravilno ravnanje so izdelkom priložena, na voljo pa so tudi na tej spletni strani.
Skupaj z našimi partnerji za raznos pošiljk se trudimo, da vam dostavimo nepoškodovane izdelke. V kolikor bi izdelek kljub temu prejeli poškodovan in/ali v zmanjšani količini, prosimo, da o tem takoj, če je možno že pri prevzemu pošiljke, obvestite kurirja/poštarja, ki je pošiljko dostavil oz. se obrnete na pisarno dostavne službe, kjer boste sestavili zapisnik o poškodovani pošiljki. Sestavljen zapisnik je obvezen – brez njega reklamacije za poškodovane izdelke ne upoštevamo!
Prosimo, da o poškodovanih izdelkih obvestite tudi nas na tel. št. 01–585 29 22, 068 947 645 ali po elektronski pošti na lolita@lolitashop.net in potrudili se bomo, da bomo reklamacijo čim hitreje rešili.
V primeru reklamacije zaradi nedelovanja izdelka nas o tem obvestite po elektronski pošti ali po telefonu na telefonsko številko 01 585 29 22, reklamacijske izdelke pa nam potem vrnete na naslov:
Nordex d.o.o.
Lolita erotic shop
BTC dvorana A
Ameriška ulica 13
1000 Ljubljana
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako (tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti le nakupno vrednost izdelka. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od izročitve izdelka.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
V kolikor ima izdelek stvarno napako in je potrošnik pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od podjetja zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.