Vračila & odstop od pogodbe

Odstop od pogodbe

43. člen zakona o varstvu potrošnika določa, da ima pri prodaji blaga po pošti, potrošnik pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe.
Odstop od pogodbe v zgoraj navedenem zakonskem roku z nedvoumno izjavo, da odstopate od pogodbe sporočite na Obrazcu za vračilo po pošti ali na elektronski naslov info@lolita.si.
Izdelek, ki ne sme biti uporabljen, je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago **nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju najkasneje v 15 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala ne da bi za to bil kriv ***potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Npr., vračilo izdelka, pri katerem je varnostni pečat pretrgan, odstranjen ali kako drugače poškodovan ali izdelkih pri katerih je odprta oz. uničena embalaža ali folija, ki ščiti izdelek pred direktnim stikom s kožo oz. pri izdelkih za katere ni mogoče z gotovostjo trditi, da niso bili uporabljeni. Vračilo teh izdelkov zaradi zagotavljanja higiene in varovanja zdravja ni mogoče.

**  pod nepoškodovano blago je mišljeno blago, ki je zapakirano v nepoškodovani originalni embalaži in izdelka še niste uporabljali
***če nam v zgoraj navedenem roku niste sporočili, da ste prevzeli poškodovano blago in/ali blago v zmanjšani količini, z vašim podpisom o prevzemu pošiljke potrjujete, da je bilo dostavljeno brezhibno blago in v količini, ki ste jo naročili.

Vračilo

Vse sklenjene pogodbe so shranjene v arhivu podjetja Nordex d.o.o..

V primeru vračila blaga se v skladu z vašimi željami dogovorimo za zamenjavo blaga z drugim blagom oz. vam vrnemo denar preko osebnega računa (sporočite nam ga na naš elektronski naslov). Stroške vračila blaga krije potrošnik.

Pri vračanju blaga zaradi odstopa od pogodbe ne pošiljajte vrnjenega blaga na način odkupne pošiljke, ker je ne bomo prevzeli!

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno najkasneje v 14 dneh od vračila izdelka podjetju. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Naslov za vračilo izdelkov:
Nordex d.o.o.
Lolita erotic shop
BTC dvorana A
Ameriška ulica 13
1000 Ljubljana

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Potrošnik je po Obligacijskem zakoniku dolžan naročene izdelke prevzeti in plačati odkupnino.

V kolikor potrošnik naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka pri kurirski službi vrnjeni na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop potrošnika od pogodbe. Potrošnik je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo podjetje izstavilo račun, ki ga je potrošnik dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo.

Stroški za neprevzete pakete znašajo 11,90 €. (pošiljanje in vračanje pošiljke, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).

Reklamacije

Ker želimo, da ste z izbranimi izdelki zadovoljni, vse vibracijske izdelke pred odpošiljanjem pregledamo in ugotovimo njegovo brezhibno delovanje.

Reklamacijo upoštevamo le v primeru, ko je jasno razvidno/dokazljivo, da se je napaka pojavila/nastala zaradi tovarniške napake pri izdelavi izdelka. Reklamacije ne upoštevamo v primeru, ko gre za pričakovano in normalno obrabo in izrabljenost izdelka, osebne preference in, ko se napaka pojavi/nastane zaradi nepravilne/neprimerne rabe, zlorabe izdelka in/ali malomarnosti. Garancija prav tako ne velja za noben izdelek v katerega je posegala za to nepooblaščena oseba. Navodila za pravilno ravnanje so izdelkom priložena, na voljo pa so tudi na tej spletni strani.
Skupaj z našimi partnerji za raznos pošiljk se trudimo, da vam dostavimo nepoškodovane izdelke. V kolikor bi izdelek kljub temu prejeli poškodovan in/ali v zmanjšani količini, prosimo, da o tem takoj, če je možno že pri prevzemu pošiljke, obvestite kurirja/poštarja, ki je pošiljko dostavil oz. se obrnete na pisarno dostavne službe, kjer boste sestavili zapisnik o poškodovani pošiljki. Sestavljen zapisnik je obvezen – brez njega reklamacije za poškodovane izdelke ne upoštevamo!
Prosimo, da o poškodovanih izdelkih obvestite tudi nas na tel. št. 01–585 29 22, 068 947 645 ali po elektronski pošti na info@lolita.si in potrudili se bomo, da bomo reklamacijo čim hitreje rešili.
V primeru reklamacije zaradi nedelovanja izdelka izpolnite obrazec “Reklamacijski zapisnik” in nas o tem obvestite po elektronski pošti ali po telefonu na telefonsko številko 01 585 29 22 oz. 068 947 645, reklamirani izdelek pa nam potem vrnete na naslov:
Nordex d.o.o.
Lolita erotic shop
BTC dvorana A
Ameriška ulica 13
1000 Ljubljana

Stroške pošiljanja blaga zaradi uveljavljanja reklamacije / neskladnosti blaga krije potrošnik.

Neskladnost blaga

Prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

Ko potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti, ima prodajalec na voljo največ 30 dni, da brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik upoštevajoč predpisani vrstni red izbere med:

  1. odpravo napake (če je to mogoče) ali
  2. zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom

ali

3. odstopom od pogodbe in povračilom kupnine (kadar ni mogoče zagotoviti zgoraj navedenega).

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga na TRR, ki ga za ta namen posreduje kupec.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (poškodovana embalaža).

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

V primeru neskladnosti izdelka izpolnite obrazec “Reklamacijski zapisnik” in nas o tem obvestite po elektronski pošti ali po telefonu na telefonsko številko 01 585 29 22 oz. 068 947 645, reklamirani izdelek pa nam potem vrnete na naslov:
Nordex d.o.o.
Lolita erotic shop
BTC dvorana A
Ameriška ulica 13
1000 Ljubljana

Stroške pošiljanja blaga zaradi uveljavljanja reklamacije / neskladnosti blaga krije potrošnik.

Pogoji poslovanja
Pakiranje in dostava
Plačila

Lolita erotic shop e-novice

Prijavi se na naše E-novičke

Prijavi se na naše e-novičke, da boš pravočasno obveščen o novo prispelih izdelkih, posebnih ponudbah in ostalih popustih. Ob prijavi dobiš na svoj elektroski naslov kupon za 10% popusta za tvoj prvi nakup.
Izdelek dodan!
Izdelek je že na seznamu želja!
Removed from Wishlist

Izdelek je bil dodan v vašo košarico.

Nazaj v trgovino Poglej košarico